Pakelkite žaidimų patirtį į naują lygį su NVIDIA DLSS ir GeForce RTX 30 serijos vaizdo plokštėmis

Pakelkite žaidimų patirtį į naują lygį su NVIDIA DLSS ir GeForce RTX 30 serijos vaizdo plokštėmis

8K žaidimų era iš teorijos persikėlė į realų pasaulį – prie to labiausiai prisidėjo DLSS technologija ir milžiniška naujausių GeForce RTX vaizdo plokščių skaičiavimo galia. Pastaroji karta daugybei žaidėjų tapo vienu ryškiausių našumo šuolių per visą šios platformos istoriją.

Kas yra DLSS ir kuo jis svarbus

DLSS – tai dirbtiniu intelektu paremtas vaizdo mastelio didinimas, leidžiantis žaidimą atvaizduoti žemesne vidine raiška ir išvesti vaizdą kaip aukštos raiškos. Rezultatas – itin sklandus veikimas ir ryškus vaizdas, kuris ypač svarbus naudojant tokias našias funkcijas kaip spindulių sekimas.

Ampere architektūra: trečios kartos Tensor branduoliai

Naujos kartos GeForce RTX 30 serija, paremta Ampere architektūra, išnaudoja atnaujintus Tensor branduolius, skirtus AI skaičiavimams. Trečioji jų karta AI užduotyse gali pasiūlyti iki dvigubai didesnį pralaidumą, palyginti su ankstesnėmis versijomis, todėl DLSS veikia spartžiau ir efektyviau.

DLSS 2.0: spartesnis diegimas kūrėjams

Per kelis atnaujinimus DLSS buvo gerokai ištobulinta. Antroji versija apmokyta ne su konkretiems žaidimams pritaikytais duomenimis, todėl jos integravimas į naujus projektus vyksta greičiau. Tai sutrumpina diegimo laiką ir palengvina darbą komandoms, kurios nori pasiekti aukštą kokybę be ilgo derinimo.

Kokybės režimai: kaip rasti geriausią balansą

Palaikomuose žaidimuose galima rinktis iš kelių DLSS variantų: Quality, Balanced ir Performance. Tokia laisvė leidžia susiderinti vaizdo ryškumą ir kadrų dažnį pagal poreikį. Dėka specializuotų RT ir Tensor branduolių, spindulių sekimas ir DLSS dirba drauge, tad realistiškas apšvietimas pasiekiamas be didelio kompromiso našumui.

Pritaikymas žaidimuose: nuo didžiųjų hitų iki nepriklausomų projektų

DLSS palaikymas jau yra įdiegtas keliose dešimtyse žaidimų – nuo didelių leidimų iki mažų, eksperimentinių kūrinių. O dėl specialaus įskiepio populiariam žaidimų varikliui kūrėjai DLSS gali pridėti per labai trumpą laiką, kartais net per vieną dieną.

Realus prieaugis: iki 1,6 karto 4K raiškoje

Praktika rodo, kad įjungus DLSS 4K raiškoje galima sulaukti solidžių rezultatų. Vieno neseniai pasirodžiusio projekto kūrėjai fiksavo maždaug 1,6 karto didesnį kadrų dažnį po DLSS integracijos – ir tai tik pradžia, nes įrankiai toliau tobulėja.

8K vizija ir kasdienis sklandumas

DLSS išplečia galimybių ribas: itin aukštos raiškos ekranai tampa labiau pasiekiami, o 8K žaidimai – nebe vien demonstraciniai. Tuo pačiu naudą pajunta ir 1440p ar 4K vartotojai, kurie gauna daugiau sklandumo bei aiškesnį vaizdą.

Ar verta atsinaujinti iš GTX 10 serijos?

Jei vis dar naudojate senesnę vaizdo plokštę ir pirmą kartą norite patirti spindulių sekimą bei DLSS, GeForce RTX 30 serija yra logiškas žingsnis į priekį. Ampere architektūra užtikrina gerą bazinį našumą, o DLSS padeda jį dar labiau išplėsti neprarandant vaizdo kokybės.

Apibendrinant: DLSS ir atnaujinti Tensor bei RT branduoliai atveria kelią tikroviškesniam apšvietimui, aukštai raiškai ir stabiliam kadrų dažniui. Kūrėjams – greitesnė integracija, žaidėjams – daugiau sklandumo ir detalumo tiek šiandien, tiek ateityje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *